wtorek, 13 maja 2014

COLORAMA 91

Hej :)

Dziś postanowiłam przyjść do Was z recenzję COLORAMA 91 :)
Korzystając z okazji lakier ten zakupiłam sobie na promocji w rossmannie. Zależało mi na troszkę innym ale niestety, nigdzie nie znalazłam tej serii :(
Na całe szczęście kolor 91 nie odbiega znacznie od mojego ideału i oto on :D

Kolor niestety troszkę przekłamany ale wiadomo to kwestia aparatu, światła i lampy.


Troszeczkę rozmyty numerek ale myślę ,że można się dopatrzeć :)


Zdjęcie bez lampy.

Jeśli chodzi o sam lakier jestem pozytywnie zaskoczona :)
Od ładnych kilku ;) lat maluję paznokcie. Bywały różne, droższe i tańsze ale nigdy nie trzymały się dłużej niż 3 dni. Zazwyczaj odpryskiwały już po pierwszym. Po wielu próbach stwierdziłam ,że może jest to zwyczajnie wina mojej płytki paznokcia. Jakież było moje zdziwienie po zetknięciu z tym lakierem! Trzyma się spokojnie ok 5 dni. Prędzej widać "odrost" niż odpryskiwanie. Nie używam utwardzaczy. Jedynym co zmieniłam jest odżywka kładziona pod lakier. Tu kolejne moje zaskoczenie ponieważ kiedy wcześniej używałam odżywki pod lakier ten nie wysychał.
Podsumowując: uważam że lakiery COLORAMA są godnym uwagi produktem :)
Kolory są nasycone, starczą dwie warstwy, ładnie schną i długo się utrzymują :)
Ich koszt to chyba coś ok 11,99

UWAGA! Zauważyłam ,że w rossmannach ,przynajmniej w moim mieście, pojawiła się "promocja" na te lakiery. Kosztowały coś ok 8 czy 9 zł. Pomyślałam: fajnie! może wycofują kolory ,kupię sobie coś fajnego. Zaczęłam się przyglądać i zauważyłam ,że są to dokładnie te same lakiery które są w normalnej ofercie co tym bardziej mnie zastanowiło... Jedne są w promocji inne nie...Z racji że lakiery stoją na najwyższej półce w szafach na 1 rzut oka tego nie widać. Lakiery "przecenione" są stare i zepsute. Rozwarstwione.
Czasem warto zastanowić się nad "promocjami"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz