wtorek, 26 sierpnia 2014

Balneokosmetyki- malinowe masło do ciała

Hej!

Dzisiejszą gwiazdą jest Masełko malinowe z +Balneokosmetyki Malinowy Zdrój
Ja kupiłam sobie małą wersję 50ml która jest nazywana inaczej masełkiem do torebki. Jest to jednak to samo masło co produkt zawierający ponad 200ml.

Może na początek co o swoim kosmetyku napisane jest na stronie:

  • EKO Formuła 0% parabenów, sles, silikonów, sztucznych barwników, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej
  • Świetnie nadaje się do pielęgnacji ust i dłoni, intensywnie i długotrwale nawilża
  • Letni malinowy zapach pobudzi Twoje zmysły


Balneokosmetyk na bazie najsilniejszej na świecie leczniczej wody siarczkowej, masła Shea, wyciągów z alg, olejów: arganowego,avocado i macadamia.

Masełko silnie, długotrwale nawilża i odżywia, wygładzając skórę dłoni oraz ust. Dzięki dużej zawartości masła Shea, oleju avocado i macadamia łagodzi i delikatnie natłuszcza. Lecznicza woda siarczkowa, wyciągi z alg i olej arganowy ujędrniają i uelastyczniają skórę, wzmacniając jej barierę ochronną. Produkt nie zawiera żadnych barwników, kolor uzyskiwany jest z 100% naturalnego soku owocowego, dlatego kolorystyka masła może być zróżnicowana.

Konkretny link do masełka i caly opis
 TUTAJ

Przechodząc do mojej opinii:


Samo masełko prezentuje się tak. Nic nazbyt przesyconego rysunkami czy innym badziewiem :P
Zwykłe proste opakowanie 

Zdjęcie składu który prezentuje się naprawdę dobrze :D

Masełko zabezpieczone było jeszcze sreberkiem. Oczywiście urwałam bo nie lubię jak mi się majta ;)

Masełko jest tak gęste ,że miałam problem wydobyć je z opakowania ale pod wpływem ciepłoty ciała topi się.
Przechodząc do konkretów:
Masełko pachnie przepięknie! Wspaniałymi malinami a nie jakimś sztucznym olejkiem. Jest bardzo gęste ale tak jak pisałam topi się pod wpływem ciepłoty ciała.
Co do działania... Mega nawilżenie! Serio, jak nie lubię się smarować tak używanie tego masełka jest czystą przyjemnością a ciało jest mięciutkie w dotyku i pozostaje takie!
Zaczynam żałować ,że nie kupiłam sobie pełnej wersji tylko małą.
Generalnie cud miód i malina dosłownie :D
Jednym słowem polecam :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz