sobota, 9 sierpnia 2014

Ratunku! Czyli alantanderoline

Hej!

Na początku ostrzegam, znów mogę zniknąć na ok tydzień ;)
Tak wiem, nie będziecie tęsknić ale mimo wszystko informuję ;p


Dziś znów recenzja ;)
Zatrzymamy się nad alantandermoline lekki krem ponieważ uważam ,że warto!

Jak pisze nam producent jest to krem idealny do codziennej pielęgnacji wrażliwej skóry.

Info z opakowania:
alantandermoline lekki krem z 5% zawartością d-pantenolu to kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry niemowląt ,dzieci i dorosłych. Łagodzi podrażnienia skóry, wspomaga procesy jej regeneracji. kosmetyk polecany do pielęgnacji delikatnej skóry całego ciała, szczególnie do twarzy.
Idealnie nawilża wysuszoną i skłonną do podrażnień skórę, przynosząc jej ulgę i ukojenie.

Na opakowaniu wygląda to tak :)

Samo opakowanie prezentuje się następująco:

A ukryty w nim kremik tak:

Krem możemy kupić w aptece. Jego cena waha się w przedziale 7-11 zł w zależności od apteki.
Przechodząc do rzeczy:
Osobiście stosuję go na twarz, rano i wieczorem- przed malowaniem i po myciu.
Zawsze byłam osobą która może nie miała jakichś tragicznych problemów z cerą ale wiadomo ,niespodzianki się pojawiały. Nie byle jakie niespodzianki. Bolące głębokie wulkany których niczym nie dało się pozbyć ani złagodzić bólu i poczucia napiętej skóry jakie powodowały.
Zachęcona "reklamą" na YT postanowiłam spróbować zwłaszcza ,że moja sucha skóra "sypała się" ze mnie niczym śnieg.
Powiem Wam ,że jestem zszokowana a zarazem zachwycona!

Wytestowałam już w swoim życiu całą masę kremów- droższych i tańszych ale czegoś takiego jeszcze nie miałam!
Skóra jest nawilżona ,zdrowa a co ważniejsze wypryski prawie całkowicie zniknęły! Ograniczają się tylko do pewnych okresów a nawet jeśli już się pojawią to są umieszczone dość płytko więc można się ich szybko pozbyć i nie bolą!
Warto? WARTO! Zwłaszcza ,że krem kosztuje w okolicach 10zł

Na koniec jeszcze kilka zdjęć tego CUDO-kremu :)
Zdjęcie składu

Taką ma konsystencję po wyciśnięciu

Bardzo ładnie się rozsmarowuje i wchłania :)

Zdjęcie tubki :)

Miałyście? Lubicie? A może po mojej recenzji się skusicie :)?Miłego weekendu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz