niedziela, 17 sierpnia 2014

Domowo

Hej!

Wróciłam i z miejsca zabieram się za pisanie i udostępnianie ;)
Dziś u mnie coś czego jeszcze nie było.... rzeczy do domu!


Będąc na wyjeździe udałam się do biedronki po winogrona i brzoskwinie. Ot, taka zachcianka.
Padło na biedronkę bo była najbliżej miejsca w którym się znajdowałam.
Wiadomo jak to baba, nie wyjdzie ze sklepu kiedy weźmie już to po co przyszła tylko zaczyna łazić i szukać.
Opłaciło się :P
Znalazłam kilka naprawdę fajnych rzeczy które właśnie teraz Wam przedstawię :

Obrus. Są naprawdę piękne! Całe białe z kwiatami po bokach. Tu akurat maki ale jest jeszcze lawenda, słoneczniki i jakieś inne niebieskie kwiatki.
Cena promocyjna- 13 zł

Składane pudełeczka :)
Coś co uwielbiam czyli ładne i tanie :D
Jeszcze nie do końca wiem co w nich umieszczę ale to najmniejszy problem
5,99 zł

Wieszaki pokryte materiałem zapobiegającym zsuwaniu się ubrań.
Jak wiadomo, wieszaków nigdy dość a te są bardzo ładne (kupiłam fioletowe ,turkusowe i różowe) i spełniają swoją funkcję- nic z nich nie spada :)
Wszystkie już zajęte :)
5,99 zł

Podkładki na stół. Bardzo ładne i praktyczne za śmieszne pieniążki :)
1,50 zł /sztuka 

Kubeczki :) Różne kształty i motywy.
Moim zdaniem są urocze! Po lewo mój zdecydowany faworyt :D
Ok 3 zł

A tutaj coś ciekawego: koszo-torba.
Może mieć wiele zastosowań: od pojemnika na pranie (brudne/czyste) przez miejsce na jedzenie po koszyczek plażowy (prezentacja poniżej).
Koszyk wykonany z miękkiego, śliskiego tworzywa
15 lub 16 zł

W wersji plażowej :)

Jak widzicie kilka rzeczy kupiłam :) Pewnie gdzieś leży coś o czym zapomniałam np noże i mata plażowa ale to co najważniejsze macie tutaj :)
Myślę ,że ceny zachęcają więc ruszajcie do biedronek :D



W żadnym wypadku biedronka nie jest sponsorem tego posta ;) 
tak dla ciekawskich :P



Życzę miłego wieczoru i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz