czwartek, 7 sierpnia 2014

Hej! 

Tak tak wiem... Znów zaniedbałam... Już wszystko mówię. 

Zakładając tego bloga miałam zamiar zrobić z niego miejsce do recenzji kosmetyków. Sama często szukam w internecie opinii na ten temat i nie koniecznie mam ochotę sugerować się tym co producent pisze na opakowaniu.
Ale to nie to!

Same recenzje są nudne. Wiem, są potrzebne i będą! Może nie będą pojawiały się codziennie ,bo aż takiego przemiału kosmetyków nie mam nawet ja :P
Myślę jednak aby rozszerzyć troszeczkę treści dodawane tutaj.
Dalej będę pisała recenzje i myślę że najczęściej to ten rodzaj postów Wam się pokaże ale dodatkowo od czasu do czasu wrzucę zdjęcia moich zakupów, napiszę jakieś porady czy zdjęcia z fajnych miejsc które moim zdaniem warto zobaczyć. Co Wy na to :D ?

Zaczynamy! 
Dzisiaj poczyniłam małe zakupy także pokażę Wam je ;p
Z czasem oczywiście pojawi się ich recenzja


To kupiłam dzisiaj ;)
Niżej każdy produkt osobno + cena i miejsce zakupu ;)

Mydło borowinowe z tołpy
6,49 zł w rossmannie -jest promocja więc śpieszcie się :P
Regularna cena to coś ok 8,50 (sporo jak za mydło- nawet borowinowe)

Maseczka marion w "ściereczce" bardzo lubię tak rozwiązane maseczki :)
3,50 zł w Auchan
Miałam tę maseczkę przed ślubem siostry i była mega! Niestety nigdzie nie mogłam jej dostać.
Nawilżenie jakie zostawia- pierwsza klasa :D

Bielenda peeling gruboziarnisty
2,69 zł rossmann
peeling który jako drobinki  posiada mikrokryształki diamentu
no zobaczymy ;)

Maska regenerująca ziaja
1,69 zł rossmann
Nie miałam a ziaję lubię, sprawdzimy ;)

Maska oczyszczająca ziaja
1,69 zł  rossmann
Nie miałam a ziaję lubię, sprawdzimy ;)

Sylveco odżywcza pomadka z peelingiem
9 zł w małym sklepiku na targowisku (sprawdzone na stronie sylveco -gdzie u mnie w mieście można stacjonarnie dostać ich kosmetyki)

No za nią to się nabiegałam! Jak tylko zobaczyłam ją w recenzjach shinybox miałam błysk "muszę ją mieć!"
Więcej w recenzji ;)


Balneokosmetyki "masełko do torebki"
50ml 18zł na stronie  www.balneokosmetyki.pl

Uwaga! Do 31 sierpnia na hasło MALINKA darmowa dostawa!






Tak prezentują się moje zakupy, może szczególnie Wam zależy na recenzji któregoś z tych kosmetyków?
Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz