środa, 20 sierpnia 2014

ShinyBox sierpień 2014

Hej!

Jak widać po tytule przychodzę dziś do Was z postem pokazowym +ShinyBoxPL :)
Zacznę od tego ,że był to zakup trochę w stylu "ryzyk fizyk"
Miałam trochę nieprzyjemne doświadczenia jeśli chodzi o te pudełeczka. W ShinyBox z czerwca nie miałam gratisu mimo ,że na karteczce był . Było mi przykro i szkoda bo akurat na tamtym produkcie zależało mi najbardziej. Przeżyłam, kupiłam sobie sama no ale jednak jakaś mała zadra mi została.
Głównym powodem mojej niechęci do pudełeczek było jednak BeGlossy... Ich podejście do klienta, czas oczekiwanie, brak informacji i produkty w pudełku które wyglądały jak "z łaski" skutecznie mnie odstraszało. O kurierze nie wspominając...


Bałam się ,nie powiem ale będąc na wakacjach  i przeglądając internet pomyślałam ,że może spróbuję.
Nie żałuję. Sierpniowe pudełko, moim osobistym zdaniem, jest najlepszym z pudełeczek :)
Czerwiec był fajny ale sierpień (moim zdaniem :P) bije go na głowę :P
Przechodząc do meritum :P
Oto i ono :)
Tak wygląda pudełeczko +ShinyBox sierpień 2014  :)
Uważam ,że jest bardzo ładne :P
Miałam mały problem ,żeby je otworzyć tak dobrze było zamknięte ale udało się :D

A tutaj już to co czekało mnie wewnątrz :D

Genialna naklejka z moim motto :D
Już kombinuję gdzie ją przykleić :D

Gratis rozlosowany wśród subskrybentek. Mnie trafił się krem rewitalizujący z komórkami macierzystymi.
Trochę szkoda bo tak strasznie chciałam krem do rąk z THB :(
Ale i tak się cieszę :) 

Próbki :)
-barwa siarkowa, krem siarkowy długotrwale nawilżający
-barwy harmonii, olejek różany pod prysznic
-barwy harmonii, olejek oliwkowy pod prysznic
Zapowiada się super, na opakowaniu mamy napis:100% naturalna roślinna receptura"
Mnie uczulają "zwykłe" żele pod prysznic, jeśli się sprawdzą to poszukam i zakupię :)

Bandi, krem intensywnie nawilżający
cena za 50ml to 45zł a my otrzymujemy 30 ml
Miałam styczność z bandi i wiem ,że mają fajne kosmetyki, będziemy testować :)

Yasumi, Emerald Cooling Mist
Odświeżająca mgiełka do ciężkich i zmęczonych nóg.
Coś z czego mega się cieszę bo moje nogi niestety stwarzają mi problemy :(
200 ml/39zł my dostajemy 50ml

Dermika, Serum- koncentrat piękna
Stymuluje odnowę skóry i chroni przed starzeniem
Trochę szkoda ,że nie w buteleczce z pipetką ale nie można mieć wszystkiego :P
30ml/70 zł u nas 5 ml

+The Body Shop, Masło do ciała Wild Argan Oil
Jednym słowem, moje marzenie :)
Strasznie chciałam w ShinyBox coś takiego mieć. No i mam :)
50ml/17zł
Można było zamiast masła wylosować Joanna, olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia

Glazel, konturówka do brwi
Jedyny produkt pełnowymiarowy. Ja osobiście do brwi wole cienie ale wytestuję :)
30zł/sztuka

Jeszcze na koniec zdjęcie karteczki :)
Jak sami widzicie pudełeczko na poziomie :)
Post nie jest sponsorowany (a szkoda :P ) za pudełeczko zapłaciłam sama. Mam gdzieś zniżkę na dowolne pudełeczko więc jeśli macie na nią ochotę, piszcie w komentarzach ;)
Link do zamówienia pudełka : http://bit.ly/1xnbzPx
Jest to bezpośredni link do pudełka. Ja nie będę miała żadnych punktów czy profitów jeśli w niego klikniecie :)

Pozdrawiam i do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz